maandag, november 05, 2007

Woontoren

Dit was mijn uitzicht vandaag, omdat ik in Edelman's kantoor in San Francisco werkte. Op de achtergrond zie je de twee etages van de Bay Bridge; op de voorgrond een kantoorgebouw. Rechts een nieuwe toren die gebouwd wordt. Deze aanstaande wolkenkrabber wordt een woontoren, iets ongebruikelijks voor San Francisco. In de wolkekrabbers hier zijn kantoren gevestigd, maar in de twee Infinity torens komen appartementen. Veel mensen hier moeten aan dat idee wennen.

Mijn eerste afspraak van de dag was bij een klant in de stad en ik moest langs het kantoor in San Francisco omdat daar een pakketje voor mij heen gestuurd was. Het bleek een formulier van de immigratiedienst te zijn: de 'Authorization of Parole of and Alien Into the United States'. Als ik het goed begrijp, kan ik met dit document naar het buitenlandreizen en weer toegang tot de VS krijgen terwijl ik in afwachting van de Green Card ben. Ik ben benieuwd hoe lang het nog duurt voordat ik die ontvang...


Geen opmerkingen: