vrijdag, november 16, 2007

NAF

Er zijn ineens verschillende bijeenkomsten die de relaties tussen het Nederlandse en Amerikaanse bedrijfsleven moeten versterken. Gisteravond was er een bijeenkomst over innovatie van de NAF, The Netherland-America Foundation.

Op kantoor hadden we ook een evenement. Sinds een paar maanden hangt er allerlei kunst bij ons op kantoor en we onthaalden gistermiddag de kunstenaars met een wijnproeverij. Daarna sprong ik in de auto om naar Emeryville te rijden, aan de overkant va de baai. Daar vond de bijnkomst plaats in een school voor grafisch ontwerp, Expression College, die door een Nederlander is opgericht.

Verschillende panelleden gaven hun visie op de uitvindingen die we de komende jaren kunnen verwachten op het gebied van computers, (groene) energie en andere vormen van technologie.

Leuk was om verschillende bekenden tegen te komen, waaronder Dennis, die ik al een tijd niet meer gezien had. Om elf uur ging ik moe naar huis, want ik ben nog niet helemaal over mijn jetlag heen.

Geen opmerkingen: