vrijdag, november 09, 2007

Naar Atlanta

Ik zit op SFO, het vliegveld van San Francisco, om zo in het vliegtuig naar Atlanta te stappen. Cindy was er al de hele week voor een training en verschillende vrienden wonen daar.

De afgelopen 48 uur had ik het te druk om te bloggen. Woensdagavond ging ik met Monica uit eten en gisteren met Maartje uit Nederland. Ze werkt ook bij een PR bureau en is hier met afgevaardigden van 50 Nederlandse bedrijven.

Toen ik thuis kwam, zag ik een mail van een klant die om een correctie in een artikel vroeg. Ook al was het bijna middernacht, heb ik de journalist meteen een maitje gestuurd. Daarna moest ik mijn koffer nog pakken.

Vanochtend ging project correctie verder want inmiddels hadden al meer publicaties de fout overgenomen. Ik moest ook naar San Jose om een bijeenkomst met de 50 Nederlandse bedrijven bij te wonen; er zaten ondernemers met interessante technologie bij. Ondertussen moest ik ook nog via de telefoon een bespreking met een klant bijwonen. Pfew! ik ben blij dat ik zo een dutje in het vliegtuig kan doen.

(geschreven op mijn Palm Treo)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Nog bekende namen daar otmoet uit het mooie Nederland?
(geschreven op m'n HP laptop)

Christel zei

Ik kwam nog een oude klant van me tegen.