dinsdag, oktober 02, 2007

String cheese

Een deel van mijn collega's had gehoor gegeven aan de oproep om vandaag in schoolkleuren naar kantoor te komen. De meesten hadden sweatshirt aan met de naam van de universiteit waar ze een alumnus van zijn; hun alma mater zoals hier gebruikelijk is te zeggen. Tijdens onze wekelijkse personeelsvergadering kon je mooi zien waar collega's hun opleiding gevolgd hebben. En voordat je je afcraagt wat ik aan had getrokken: een T-shirt met een Japans karakter erop. Dat heeft nog een beetje met mijn studie te maken. Misschien moet ik de volgende keer dat ik in Amsterdam ben, toch maar eens bij de UvA-winkel gaan shoppen.

De mensen op de foto links zitten in mijn team

Aan het einde van de dag was er een training. Er was voor snacks in college-stijl gezorgd. Dat kwam neer op 'string cheese', vruchtensapjes en een hoop snoepgoed. String cheese zijn individueel verpakte een staafjes kaas van ongeveer 12 cm lang die je in dunnen sliertjes uit elkaar kunt rafelen. Er waren ook granola bars, fruit roll-ups en uncrustables... dat zijn voorverpakte boterhammetjes zonder korst met pindakaas en jam. De snack-variant van de klassieke 'peanutbutter and jelly sandwich'.

Geen opmerkingen: