dinsdag, oktober 16, 2007

Microsoft

Microsoft deed een belangrijk aankondiging vandaag. Daarvoor was een grote bijeenkomst in San Francisco georganiseerd waar Bill Gates sprak. Klanten en journalisten uit de hele wereld waren uitgenodigd om het nieuws over Microsofts strategie op het gebied van communicatie te horen.

Een van mijn klanten was er nauw bij betrokken: als een van de 'Gold Partners' zijn ze de leverancier voor security van de nieuwe productlijn. We zijn er de afgelopen weken druk mee geweest, maar o de dag zelf is er voor ons als PR bureau niet veel meer te doen buiten het verzenden van het persbericht.

De klant had me een kaartje voor de bijeenkomst bezorgd. Ik kon het staartje van dit evenement meepikken, want een groot deel van de dag was ik bezig met mijn ander klanten.


De bijeenkomst vond plaats in het Billy Graham Civiv Auditorium, een van de concerthallen in de stad. Er was voldoende politiebewaking.

Dit was een van de kleinere 'break out' sessies.

De grote zaal aan het begin van de avond: klaar voor de borrel.

Bas (van Microsoft) en Jan (journalist) die hier waren voor de bijeenkomst.

Tijdens het feestje met een Halo-figuur

We werden verschillende keren op de foto gezet door de officiele Microsoft fotograaf.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hi Christel, leuk je te ontmoeten. Ik zal je tips gebruiken al komt nu de hemel naar beneden, tot nu toe meer regen gezien in SFO dan in Seattle :-)

Succes met de PR.

Christel zei

Hi Bas, (jij bent het toch?)
volgens mij heb je het leuk gehad in SF.

Christel