woensdag, maart 28, 2007

Flamingo

De trip naar Vegas zit er alweer op. Ik was er voor slechts een van mijn klanten, maar tussendoor heb ik heel wat werk voor anderen kunnen verrichten via mijn Treo. Zelfs gisteravond was het niet nodig om op mijn PC in te loggen. Daarbij kwam dat ik moe was en niet te laat naar bed wilde, want vanochtend moest ik op zes uur op.

Deze keer sliep ik in de Flamingo, voorheen de Las Vegas Hilton, maar inmiddels opnieuw ingericht. De kamer zag eruit alsof een stylist van 'In Holland staat een huis' was langsgeweest: orgineel en best mooi, maar niet zoals je het in je eigen huis wilt. Gestreept behang in verschillen tinten roze en bruin bijvoorbeeld.

Rose was duidelijk een thema... in de badkamer was een hele muur roze. Aardig detail was de in de spiegel ingebouwde televisie!

Na de verschillende besprekingen en interviews dacht ik voldoende tijd te hebben om naar het vliegveld te komen, maar voor het hotel stond een enorme rij voor de taxies. Volgens de portier zou het twintig minuten duren. Ik nam de gok en liep naar een ander hotel om een taxi te nemen, want in Vegas is het verboden voor taxi's om mensen van de 'strip' op te pikken. Het was een goede beslissing, want ik was op tijd op het vliegveld. Daar aangekomen bleek mijn vlucht vertraagd.

Ik vind het nog steeds ongelofelijk dat je de 'Strip' vanuit de start- en landingsbaan kunt zien. Zo dichtbij. Vooral in het donker ziet het er onwerkelijk uit, omdat veel van de hotels met kleur verlicht zijn. Of eigenlijk, alles aan Las Vegas in onwerkelijk...

Geen opmerkingen: