zondag, november 05, 2006

Marina

Cindy is de afgelopen dagen ziek geweest en voelde zich vandaag nog steeds niet lekker. Ik ging daarom alleen naar onze lunchafspraak met Frederieke. Zij woont sinds een paar maanden in The Marina, een wijk helemaal aan de andere kant van de stad, vlakbij het water.
Ik reed over Fillmore Street door verschillende wijken, tot ik in Pacific Heights een top van San Francisco's heuvels bereikte. Snel even een foto gemaakt...
Dit is het uitzicht dat je ziet als je uit Frederieke's appartement komt.

In The Marina zie je veel laagbouw en weinig houten huizen... tenimiste geen hout aan de buitenkant.
Frederieke wist een leuk lunchtentje. Zoals je hier wel vaker ziet, moesten we aan de toonbank bestellen. We kregen een nummertje mee dat we op tafel moesten zetten, zodat de bediening het eten kon brengen. Een heerlijk tonijnsalade gegeten.

Daar zit ik met het nummertje en heerlijke, verse jus. Het was vandaar 21 graden.
We liepen terug langs het strand. Achter mij zie je Alcatraz.

En ook even een kiekje met Golden Gate Bridge op de achtergrond...

Geen opmerkingen: