dinsdag, april 04, 2006

Post

Het komt niet meer zo vaak voor, maar vandaag moest ik een paar copietjes naar een klant sturen. Dus niet per email, maar in een envelop. Om een uur of vijf vroeg ik aan een van onze stagiaires of hij ervoor kon zorgen dat het vandaag nog met de post mee zou gaan. Een collega gaf meteen bijval en legde uit dat de post om 4 uur wordt opgehaald (en dat ik dus al te laat was). Toen ik zei dat ik dat vroeg vond, was het antwoord: "zo laat komt UPS, dat staat op de box beneden". Er staat bij de ingang van de parkeergarage een soort brievenbus van FedEx (die bedoelde ze). Dus ik vroeg vervolgens naar de reguliere post; naar US Mail. Mijn collega's keken me stomverbaasd aan en vroegen of er nog bedrijven bestaan die de gewone post gebruiken. Daar hadden ze nog nooit van gehoord! Ik dus uitgelegd dat dat in Europa heel gebruikelijk is en droop vervolgens af. Weer wat geleerd vandaag.

Geen opmerkingen: