zondag, april 23, 2006

Groenafval

De film was waarschijnlijk een beetje te veel van het goede, want vandaag voelde ik me echt beroerd. Ik heb niet veel te melden, want ik ben mijn bed nauwelijks uit geweest.

Veel water gedronken en fruit gegeten... Fruitafval en de meeste etensresten gaan in Amerika door de gootsteen. In elke keuken is standaard is een 'garbage disposal' ingebouwd. ALs je eten of schillen door de gootsteen spoelt moet je de disposal aanzetten en dan gaan er messen draaien. Alles wordt fijngemalen en met het riool afgevoerd. Erg handig!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

En als je er in kotst?

Christel zei

Typisch dat jij dat wilt weten... ik heb het nog niet geprobeerd, maar als er hele bananenschillen doorheen gaan lijkt me een beetje braaksel ook geen probleem. Ben je nu gerust gesteld? ;-)

Anoniem zei

Ja, ik zal er vannacht beter op slapen. Misschien een keer een foto van de bananenschil op het web

Christel zei

Bananen zien er hier hetzelfe uit als in Nederland...