woensdag, april 19, 2006

Cubicle

Vanochtend heb ik in een cubicle gewerkt. Sinds twee weken werk ik voor een nieuwe klant en die wil dat ik daar een ochtend per week ben. Gewoon om iemand van zijn PR bureau bij de had te hebben. Een groot deel van de tijd was ik dus gewoon aan het werk voor die klant, maar ik kon ook gewoon mijn emails beantwoorden. Best relaxt, want ik wordt er niet zo vaak onderbroken als op mijn eigen kantoor. Bovendien hoef ik er pas om negen uur te zijn en het is een stuk dichter bij huis. Vanaf nu doe ik dit elke woensdag.

Rond half twaalf reed ik met open dak naar kantoor, want vandaag is het heerlijk weer. Eindelijk! Om drie uur had ik een bespreking met een andere klant die al een tijdje stond. Om het informeel te houden hadden we bij Starbucks afgesproken. Dus vanmiddag zat ik op het terras van die koffieshop.

Nu nog even naar de sportschool en dan naar huis.

Geen opmerkingen: